×
×
اخبار امروز دهکده آفتاب
  • مذاکرات فنی در سوئیس آغاز شد

  • کد نوشته: 79331
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۵
  • 2 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی وزارت امور خارجه با تایید آغاز گفت‌و‌گو‌های فنی در سوئیس به ریاست کاظم غریب‌آبادی، محور اصلی نشست‌های این دور را اجرای تفاهمنامه اسلام‌آباد، تعیین تکلیف پرونده‌های هسته‌ای و رفع تحریم‌ها اعلام کرد.

    مذاکرات فنی در سوئیس آغاز شد

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه، تایید کرد که مذاکرات فنی در چارچوب یادداشت تفاهم اسلام‌آباد در سوئیس امروز (دوشنبه) آغاز شده است.

    بقایی اعلام کرد که کاظم غریب‌آبادی، معاون حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه، ریاست هیأت جمهوری اسلامی ایران در این گفت‌و‌گو‌ها را بر عهده دارد.

    این مذاکرات در ادامه رایزنی‌های سطح‌عالی روز یکشنبه میان هیأت‌های ایران و آمریکا با حضور میانجی‌گران پاکستانی و قطری در بورگن‌اشتوک برگزار می‌شود.

    بر اساس بیانیه مشترک میانجی‌گران، کارگروه‌های فنی بر موضوع هسته‌ای، تحریم‌ها، نظارت و حل‌وفصل اختلافات متمرکز خواهند بود و گفت‌و‌گو‌ها تا پایان هفته در سوئیس ادامه خواهد یافت.

    مقالات مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *